Ubytovací poriadok - HOTEL LIPA***, Bojnice
1. Hotel môže ubytovať iba hosťa, ktorého riadne prihlási. Za tým účelom predloží hosť príslušnému pracovníkovi Hotela ihneď po príchode svoj občiansky preukaz, cestovný pas, alebo iný platný doklad totožnosti.
2. Hotel poskytuje ubytovaným hosťom služby v rozsahu, ktorý určuje príslušná klasifikačná norma v stanovenej triede.
3. Hotel môže vo výnimočných prípadoch ponúknuť hosťovi iné ubytovanie, než bolo dohodnuté, pokiaľ sa podstatne nelíši od potvrdenej objednávky.
4. Ak si hosť vopred objednal jednolôžkovú izbu a objednávka mu bola potvrdená, účtuje Hotel hosťovi iba cenu za jednolôžkovú izbu i v prípade, že hosťa ubytuje vo viaclôžkovej izbe alebo apartmáne. Táto zásada platí i pri objednávke a potvrdení dvojlôžkovej, prípadne trojlôžkovej izby, ak je hosť ubytovaný vo viaclôžkovej izbe alebo apartmáne.
5. Ak hosť počas pobytu dodatočne požiada o predĺženie ubytovania a obsadenosť Hotela to dovoľuje, môže mu Hotel ponúknuť aj inú izbu, než tú, v ktorej bol pôvodne ubytovaný.
6. Hosťa je možné ubytovať od 14. hodiny. Hosť, ktorý sa ubytuje pred 6. hodinou rannou, uhradí cenu ubytovania za celú predchádzajúcu noc. Hosť, ktorý požaduje ubytovanie pred 10. hodinou a izba sa preto nemohla predchádzajúcu noc prenajať, platí ubytovanie i za predchádzajúcu noc.
7. Na základe objednávky Hotel ubytuje hosťa najneskôr do 18. hodiny. Do toho istého času izbu pre hosťa rezervuje, ak nie je v objednávke uvedené inak. Check-in po 18. hodine je potrebné avizovať vopred.
8. Hosť je oprávnený používať hotelovú izbu počas doby svojho pobytu a je povinný opustiť ju a odhlásiť svoj pobyt na recepcii Hotela najneskôr do 10. hodiny posledného dňa svojho ubytovania, ak vopred nebolo dohodnuté inak. Ak tak hosť neurobí, bude mu Hotel účtovať cenu za platenú službu „neskorý odchod“ podľa platného cenníka. Za odchod po 14. hodine mu môže Hotel účtovať aj plnú cenu pobytu za nasledujúcu noc.
9. Za ubytovanie a poskytnuté služby je hosť povinný uhradiť cenu v súlade s platným cenníkom, spravidla pred ukončením pobytu. Hotel si vyhradzuje právo požadovať od hosťa úhradu zálohy kedykoľvek počas pobytu, a to až do výšky objednaných služieb. Účet je splatný pri predložení.
10. Hosť súhlasí, že do jeho izby počas doby pobytu má právo vstúpiť za účelom vykonania svojich služobných povinností chyžná, údržbár, prípadne iný oprávnený zamestnanec ubytovateľa.
11. Z bezpečnostných dôvodov nie je povolené ponechávať deti do 10 rokov bez dozoru dospelých ani v izbe, ani v ostatných spoločenských priestoroch Hotela.
12. V čase od 22. do 7. hodiny je hosť povinný dodržiavať nočný kľud.
13. Pred každým odchodom z izby je hosť povinný na izbe uzavrieť vodovodné kohútiky, zhasnúť v izbe a v príslušenstve svetlo, vypnúť elektrospotrebiče a uzamknúť dvere.
14. V Hoteli a zvlášť na izbe nie je hosťom dovolené používať vlastné elektrické spotrebiče. Toto sa netýka elektrických spotrebičov slúžiacich na osobnú hygienu hosťa (holiaci strojček, masážny strojček, sušič vlasov a pod.).
15. Hosťom nie je dovolené brať do izieb športové náradie a detské kočíky.
16. V Hoteli je zakázaný pobyt so zvieratami – výnimky sú možné iba po dohode s vedením Hotela.
17. V izbe, ani v spoločenských priestoroch Hotela nesmie hosť bez súhlasu vedenia Hotela premiestňovať zariadenie, robiť úpravy a akékoľvek zásahy do elektrickej siete alebo iné inštalácie.
18. Za peniaze a cenné veci zodpovedá Hotel iba v tom prípade, ak ich na základe potvrdenia prevzal do úschovy.
19. Všetky priestory v Hoteli sú nefajčiarske.
20. Za porušenie predpisu o zákaze fajčenia, alebo o zákaze premiestňovania inventára v izbách Hotel účtuje pokutu vo výške 50,00 €.
21. Čipová karta od izby je majetkom Hotela. Pri jej strate alebo poškodení je hosťovi účtovaný poplatok 3,00 €.
22. Za škody spôsobené na majetku Hotela zodpovedá hosť podľa platných predpisov.
23. Pri onemocnení alebo zranení hosťa Hotel zabezpečí súčinnosť pri poskytnutí lekárskej pomoci v prípade, že hosť ho o tejto skutočnosti informoval.
24. Cenník ubytovania a poskytovaných služieb, Storno podmienky a Reklamačný poriadok sú k nahliadnutiu na recepcii Hotela.
25. Sťažnosti hostí a prípadné návrhy na zlepšenie jeho činnosti Hotela prijíma vedenie Hotela.
26. Hosť je povinný dodržiavať ustanovenia tohto Ubytovacieho poriadku. V prípade, že ho poruší, má vedenie Hotela právo odstúpiť od zmluvy o poskytnutí ubytovacej služby pred uplynutím dohodnutého času.
Ubytovací poriadok je platný od 01.10.2023